اصفهان، خیابان لاله، خیابان قدس

استعلام لیست قیمت آجر نسوز نما در مدل های مختلف

 استعلام لیست قیمت بهترین مدل های آجر نسوز نما در اصفهان فقط با 1 تماس و ارسال فوری فراهم شده است. کافیست با کارشناس فروش نما مارک تماس حاصل نمائید. تا در اسرع وقت کمترین قیمت بازار را به شما پیشنهاد داده و بهترین خرید را تجربه نمائید.

آجر نسوز از دسته آجرهایی است که امروزه طرف‌داران بسیار زیادی پیدا کرده و افراد زیادی به دلیل زیبایی، تنوع رنگ و کارایی این محصولات، آن‌ها را برای ساختمان‌سازی انتخاب می‌کنند. این آجرها از طرف سازندگان و معماران تایید شده و به دلیل طیف گسترده کاربردهای خود، امروزه به‌وفور در بازار یافت می‌شوند.

ازجمله کاربردهای این آجرها می‌توان به ساخت جدیدترین مدل‌های باربیکیو، نماکاری ساختمان، محوطه‌سازی، دکوراسیون داخلی و… اشاره کرد که ما در ادامه بیشتر آن‌ها را توضیح می‌دهیم. برای آشنایی بیشتر با قیمت آجر نما نسوز و کاربردهای این مصالح پرطرف‌دار و باکیفیت با ما باشید.

 

 آجر نسوز چیست و قیمت آجر نما نسوز چقدر است؟

آجرهای نسوز از مواد مقاوم نسوزی ساخته شده‌اند که در برابر حرارت دوام زیادی داشته و در دماهای بالا خواص فیزیکی و شیمیایی خود را از دست نمی‌دهد. این‌موضوع یک ویژگی مهم برای مصالح ساختمانی محسوب می‌شود و فواید بسیار زیادی در پی دارد. آجرهای تولید شده به این روش علاوه‌بر مقاومت حرارتی بسیار بالایی که در برابر تأثیرات مواد شیمیایی دارند، می‌توانند بار مکانیکی و ضربات متعدد و محکم را نیز تحمل کنند.

به عبارت بهتر آجر نسوز نما نوعی آجر با ساختار مولکولی منظم، متراکم و ظریف است که توان و مقاومت بسیار زیادی در دماهای بالا دارد. برای ساخت این آجرها نیز از خاک چینی استفاده می‌شود. خاک چینی، نوعی خاک است که در ساختار آن کانی‌های نسوز معدنی به‌کاررفته و مقاومت آجر را چند برابر می‌کنند. این خاک دارای خواص فیزیکی و شیمیایی فوق‌العاده‌ای در حرارت‌های بسیار بالا بوده و می‌تواند پایداری خود را حفظ کند. این نوع خاک، مقاومت حرارتی ایده‌آل برای آجر را در کوره‌ها و پاتیل‌ها فراهم می‌کند.

مزایای استفاده از آجر نسوز نما چیست ؟

آجرهای نسوز نما دارای فرمولاسیون ویژه ای هستند و نسبت به سایر محصولات آجر نما کارایی و دوام بیشتری دارند. در زیر با برخی از مزیت های انواع مختلف آجر نسوز نما مجموعه نما مارک آشنا خواهید شد.

  • آجر نسوز تنوع رنگ دارد
  • آجر نما نسوز مقاومت بالا دارد
  • سازگار با محیط زیست است
  • عایق در برابر سرما و گرما است
  • تنوع سایز بالایی دارد
صنایع آجر اصفهان

استعلام لیست قیمت آجر نسوز نما و انواع آن

 در ادامه بحث قیمت آجر نما نسوز باید بدانید که با توجه به این‌که آجرهای نسوز طرف‌داران بسیار زیادی در صنعت دارند، انواع و اقسام مختلفی از آن‌ها طراحی و تولید می‌شوند. این آجرها با توجه به موادی که در ساخت آن‌ها به‌کاررفته، انواع مختلفی دارند. به‌طورکلی آجرهای نسوز را می‌توانیم به ۴ دسته آجر نسوز ویژه، آجر نسوز قلیایی، آجر نسوز سیلیسی و آجر نسوز آلومینیومی تقسیم‌بندی کنیم که هر کدام از آن‌ها طرف‌داران خاص خود را داشته و ویژگی‌های آن‌ها متناسب با کاربردهایشان است.

آجر نما نسوز قلیایی

 آجرهای نسوز قلیایی یکی از پرکاربرد ترین انواع این آجرها بوده و برای ساخت آن‌ها از اکسید منیزیم و سیلیسیم دی‌اکسید استفاده می‌شود. اما در شرایط خاصی، به برخی از انواع این آجرهای نسوز قلیایی برای افزایش توان حرارتی آن‌ها، مقداری اکسید کروم و اکسید آهن نیز اضافه می‌شود. این آجرها با توجه به توان و مقاومت بالای خود، در موارد مختلفی کاربرد داشته که ازجمله آن‌ها می‌توانیم به استفاده در کوره‌های دایره‌ای تولید سیمان، بالای کوره‌های ذوب شیشه، پوشش دیواره کوره‌های باز فولادسازی و صنایع فلزات غیرآهنی اشاره کنیم.

آجر نما نسوز آلومینیومی

 یکی دیگر از انواع پرکاربرد و پر طرف‌دار آجرهای نسوز، آجرهای نسوز آلومینیومی هستند. برای ساخت این آجرها از درصد بالائی اکسید آلومینیوم یا آلومین استفاده می‌شود. دمای پخت برای این آجرها بسیار بالا بوده و حدوداً ۱۲۰۰ تا ۱۸۰۰ درجه سانتی‌گراد است. دمای پخت بالا باعث شده تا این آجرها مقاومت زیادی دربرابر حرارت داشته باشند و به دلیل این دوام و استحکام زیاد در پوشش دیواره داخلی کوره‌های ذوب فولاد، کوره‌های سیمان و کوره‌های شیشه نیز کاربرد دارند.

 آجر نما نسوز سیلیسی

در ادامه بحث قیمت آجر نما نسوز باید بگوییم که نوع دیگر آجرهای نسوز، آجر نسوز سیلیسی است. ماده اصلی تشکیل‌دهنده آجرهای سیلیسی، خاک سیلیسی است. این خاک غنی از اکسید آهن، سیلیسیم دی‌اکسید، دی‌اکسید تیتانیم، پتاسیم اکسید، سدیم اکسید و آلومینیوم اکسید است. این موارد باعث شده تا آجر نسوز سیلیسی رسانایی گرمایی بسیار بالایی داشته و در برابر نفوذ گازها نیز بسیار مقاوم باشد. به همین دلیل از این نوع آجر نسوز در کوره‌های گازسوز تولید کک، کوره‌های سرامیک‌سازی، کارخانه‌های تولید شیشه و کوره‌های فولادسازی استفاده می‌شود.

آجر نسوز ویژه

آجر نسوز ویژه نیز نوعی از پرکاربردترین و پرطرف‌دارترین انواع آجرهای نسوز است که امروزه طرف‌داران خاص خود را دارد. این آجر از فلزات واسطه تولید شده و در انواع مختلف آجر نسوز زیرکونیوم، آجر نسوز کروم کوروندوم و آجر نسوز اکسید کروم تولید می‌شود.

  • آجر نسوز اکسید کروم کروندوم:این آجر یکی از مقاوم‌ترین و پرکاربردترین انواع آجرهای نسوز بوده که حدود ۹۵ درصد آن را اکسید آلومینیوم و ۵ درصد باقی‌مانده آن را نیز اکسید کروم تشکیل می‌دهد. از آجر نسوز اکسید کروم کوروندوم می‌توان در داخل کوره‌های بلند ذوب‌آهن استفاده کرد.
  • آجر نسوز زیرکونیوم: یکی از مقاوم‌ترین انواع آجرهای نسوزی که ما بحث قیمت آجر نما نسوز به توضیح آن می‌پردازیم، آجر نسوز زیرکونیوم است که مقاومت دمایی فوق‌العاده‌ای داشته و به‌همین خاطر از آن در کوره‌های ذوب شیشه و ذوب آهن آلومینیوم استفاده می‌شود.
  • آجر نسوز اکسید کروم: نوع سوم آجرهای نسوز ویژه، آجر نسوز اکسید کروم است که ۹۵ درصد آن را اکسید کروم تشکیل می‌دهد و به دلیل مقاومت بالای آن در کوره‌های شیشه‌سازی کاربرد دارد.

نما نسوز صنعتی

آجرهای نسوز صنعتی، آجرهایی هستند که شکل معینی دارند. به این آجرها، آجر کوره نیز گفته می‌شود. آجرهای نسوز صنعتی را از لحاظ شکل ظاهری به ۲ دسته مختلف تقسیم‌بندی می‌کنند. یک نمونه از این نوع آجرها دارای شکل و ابعاد استاندارد هستند و اکثر تولیدکنندگان آن‌ها را تأیید می‌کنند.

نمونه دیگر این نوع آجرها، آجرهایی هستند که شکل خاصی دارند. این آجرها به کمک دستگاه و به کمک ماشین پرس تولید می‌شوند و برخی دیگر از آن‌ها نیز به کمک قالب‌گیری‌های دستی شکل می‌گیرند.

آجر نما نسوز سنتی

 همان‌طور که ذکر کردیم طیف استفاده از آجرهای نسوز بسیار گوناگون است. این آجرها بسیار گسترده بوده و از دیرباز مورد توجه طراحان ساختمان و معماران بوده‌اند. استفاده از این المان‌ها در گذشته برای طراحی نما و قسمت‌های مختلف ساختمان صورت می‌گرفت. امروز نیز از انواع آجرهای نسوز و سنتی در طراحی نما دکوراسیون داخلی استفاده می‌شود.

آجر نما نسوز دستی

یکی دیگر از پرطرف‌دارترین انواع آجرهای نسوز که در ادامه بحث قیمت آجر نما نسوز به آن می‌پردازیم، آجرهای نسوز دستی هستند که برای ساختمان‌سازی استفاده می‌شوند. از مهم‌ترین مزایای آن‌ها می‌توان به این‌مورد اشاره کرد که جذب آب بسیار پایینی دارند، در شرایط آب‌وهوایی مختلف مقاوم‌انپ، شوره نمی‌زنند، قابلیت ساخت با توجه به نیاز مشتری را دارند، در برابر آتش‌سوزی مقاوم هستند، در برابر اشعه خورشید تغییر رنگ نمی‌دهند و قیمت آن‌ها نیز بسیار مناسب است.

کاربرد و قیمت آجر نما نسوز

آجرهای نسوز در تمام قسمت‌های ساختمان ازجمله نمای خارجی و داخلی آن مورد استفاده قرار می‌گیرند و به‌عبارت‌دیگر یک نوع آجر همه‌کاره محسوب می‌شوند. ما در ادامه شما را با برخی از کاربردهای این مصالح آشنا می‌کنیم:

کاربرد و قیمت آجر نما نسوز برای نمای خارجی ساختمان

مصالحی که در نمای خارجی ساختمان بکار می‌روند، باید مقاومت دوام بالایی داشته باشند. آجرهای نسوز نیز نسبت‌به دیگر مصالح و آجرها در برابر عوامل محیطی مقاومت و دوام بالایی دارند و به‌همین دلیل یکی از مهم‌ترین و مناسب‌ترین گزینه‌ها برای نمای خارجی ساختمان محسوب می‌شوند. کاربرد این آجرها در نمای خارجی ساختمان باعث می‌شود که عمر مفید ساختمان شما بالاتر رود. 

آجرهای نسوز در رنگ‌های متنوع بسیار زیادی از جمله قرمز تیره و روشن، طلایی، مشکی، کرم، سفید و… موجود هستند که به کمک آن‌ها می‌توان طراحی‌های خلاقانه‌ای انجام داد و رنگ و روی ساختمان را متفاوت کرد. گاهی می‌توان برای نمای خارجی ساختمان از ترکیب رنگ‌های مختلف این آجرها استفاده کرد که هارمونی بسیار زیبا و چشم‌نوازی ایجاد می‌کنند.

کاربرد و قیمت آجر نما نسوز برای نمای داخلی ساختمان

همان‌طور که در ابتدای بحث قیمت آجر نما نسوز گفتیم، آجرهای نسوز به دلیل داشتن تنوع رنگ و مدل‌های زیاد، جذابیت ظاهری خارق العاده‌ای دارند و می‌توان از آن‌ها برای نمای داخلی ساختمان نیز استفاده کرد. کاربردهای آجر نسوز در نمای داخلی ساختمان متفاوت و متنوع بوده و با هر کدام از رنگ‌های آن می‌توان سبک‌های متفاوت و شیکی ایجاد کرد. ازجمله کاربردهای این آجرها در نمای داخلی ساختمان می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • استفاده از آجر نسوز خاکستری و مشکی برای ایجاد نمای داخلی به سبک مینیمال و کلاسیک
  • استفاده از رنگ‌های طلایی، قهوه‌ای، کرم و… برای ایجاد نماهایی به سبک مدرن
  • استفاده از رنگ سفید و قرمز با طرح رستیک برای ایجاد نماهای به سبک سنتی

از انواع و رنگ‌های مختلف آجرهای نسوز می‌توانید در فضاهای نشیمن منزل مانند تی‌وی وال، آشپزخانه، شومینه، دیوار تزئینی، دیوار پشت مبل و… استفاده کرده و با کمک این آجرها یک سبک زیبا ایجاد کنید.

کاربرد و قیمت آجر نما نسوز برای شومینه

در ادامه بحث قیمت آجر نما نسوز باید بدانید که شومینه‌ها در دکوراسیون منزل جایگاه ویژه‌ای داشته و فضای مدرنی در نشیمن خانه‌ها ایجاد می‌کنند. ازآنجایی‌که استفاده از آجر برای ساخت شومینه مقرون‌به‌صرفه‌تر بوده و کاربردی‌تر است، می‌توانید از آجرهای نسوز برای این کار استفاده کنید. استفاده از آجرهای نسوز در ساخت شومینه باعث می‌شود که دیوارها بیش از حد داغ نشوند و حرارت زیاد ناشی از آتش خیلی به بیرون راه پیدا نکند. همچنین از زرد شدن دیوارهای خارجی شومینه نیز جلوگیری می‌کنند.

شما می‌توانید برای ساخت شومینه از آجرهای نسوز در رنگ‌های طلایی، کرم، خردلی و پرتقالی استفاده کنید.

کاربرد و قیمت آجر نما نسوز برای ساخت باربیکیو

یکی از بهترین و مناسب‌ترین مصالحی که برای ساخت باربیکیو می‌توانید انتخاب کنید، آجرهای نسوز هستند. این آجرها به دلیل مقاومت بالای خود در برابر حرارت، یک گزینه مناسب برای ساخت باربیکیو محسوب می‌شوند. از جمله دیگر مزایا و کاربرد این آجرها در ساخت باربیکیو می‌توانیم به این‌مورد اشاره کنیم که تمیز کردن آن‌ها نیز راحت‌تر از دیگر مصالح است.

کاربرد و قیمت آجر نما نسوز برای ساخت کوره

برای ساخت کوره‌ها باید از مصالحی استفاده شود که در برابر حرارت مقاومت بالایی داشته باشند. ‌یکی از بهترین انواع مصالح برای ساخت کوره‌ها، آجرهای نسوز هستند. از جمله کاربردهای آجر نسوز در ساخت کوره می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از آجر نسوز برای ساخت دیواره داخلی کوره ذوب‌آهن
  • کاربرد آجر نسوز برای ساخت کوره‌هایی که آلیاژهای غیرآهنی در آن‌ها تولید می‌شود.
  • استفاده از آجر نسوز در صنعت شیشه‌سازی و ساخت کوره تولید شیشه
  • کاربرد آجر نسوز در تمام کوره‌های آجرپزی

استفاده از آجر نسوز نما به همراه سایر متریال‌ها

 یکی دیگر از مهم‌ترین مواردی که باعث محبوبیت آجرهای نسوز شده و سعی داریم در ادامه قیمت آجر نما نسوز به آن بپردازیم این است که شما می‌توانید از آن‌ها در نما با تمامی سبک‌ها استفاده کنید. آجر نسوز به دلیل تنوع بالا و انعطاف‌پذیری که دارد، به‌راحتی با سایر متریال‌های نما مانند چوب، سنگ، شیشه، کامپوزیت و… جور می‌شود.

ویژگی‌ها و استعلام لیست قیمت بهترین مدل های آجر نسوز نما

ما در ادامه سعی داریم شمارا با ویژگی‌های آجر نسوز آشنا کرده و به‌طور مختصر آن‌ها را برای شما توضیح دهیم:

این آجرها از ماندگاری بسیار زیادی برخوردار هستند. آجرهای نسوز از مواد معدنی با کیفیت با فرمولاسیون دقیق ساخته می‌شوند و چرخه عمر طولانی دارند. این آجرها بسیار مقاوم و بادوام بوده، کارایی خود را دیر از دست می‌دهند و می‌توان آن‌ها را بازیافت کرد. این آجرها به‌طور طبیعی در برابر آتش و آفات مختلف مقاوم هستند. به‌همین دلیل می‌توان گفت که این آجرها از نظر ایمنی شرایط بسیار مطلوبی داشته و این‌موضوع باعث می‌شود که به‌وفور در ساخت نمای ساختمان‌ها مورد استفاده قرار گیرند.

آجر نما نسوز مصرف سوخت‌های فسیلی را کاهش می‌دهند

تحقیقات نشان داده که ضخامت دیوارها یک جزء اصلی برای حفظ انرژی در سیستم طراحی و معماری محسوب می‌شود. آجرهای نسوز نوعی عایق حرارتی بوده و به تغییرات دمایی در داخل ساختمان کمک می‌کنند. این آجرها به‌عنوان یک عایق بسیار کاربردی برای تهویه فضای داخلی ساختمان هستند.

 وابستگی آن‌ها به گرما و سرما بسیار کم است و درنتیجه استفاده از این آجرها باعث می‌شود که در فصل زمستان منزل شما بیشتر از حد سرد نشود و در فصل تابستان نیز بیش‌ازحد گرم نشود. انجام نمای ساختمان با این آجرها باعث کاهش مصرف انرژی شده و استفاده از آن‌ها بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

هزینه نگهداری و آجر نمای نسوز بسیار کم است

در ادامه بحث قیمت آجر نما نسوز باید بدانید که استفاده از آجرهای نسوز در نمای ساختمان‌ها باعث می‌شود که ظاهر ساختمان هم ماندگار بوده و بعد از گذشته حتی ۵۰ سال نیز همچنان مستحکم و قابل‌اعتماد به‌نظر برسد. همچنین استفاده از این آجر نسبت‌به دیگر مصالح باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود.

به ساختمان ظاهری زیبا می‌بخشد

آجرهای نسوز می‌توانند سبک معماری و ظاهری خاصی به ساختمان ببخشند. رنگ و بافت طبیعی این آجرها امکان ایجاد یک تضاد شدید را در طراحی ساختمان ایجاد می‌کند. بنابراین طراحان معماری مدرن و کلاسیک هر دو از این آجرها برای نمای ساختمان کمک می‌گیرند. از آنجایی که این آجرها در رنگ‌ها ورطرح‌های بسیار مختلفی تولید می‌شوند، شما می‌توانید ترکیبی از رنگ‌های مختلف را برای نمای خارجی ساختمان به کار بگیرید.

آجر نسوز نما در شرایط آب‌وهوایی مختلف مقاوم است

همان‌طور که گفتیم این آجرها مقاومت بسیار زیادی در شرایط اقلیمی مختلف داشته و در برابر انواع تغییرات آب‌وهوایی دوام بالایی دارند. شما می‌توانید برای آب‌وهوای گرم و مرطوب و یا حتی شرایط جوی بسیار شدید مانند یخ‌بندان نیز از این نوع آجرها استفاده کنید و نگران فرسایش و یا آسیب‌دیدگی آن‌ها نباشید. این‌موضوع باعث شده تا شما بتوانید آجرهای نمای نسوز را در تمام نقاط ایران پیدا کنید.

جنس و  قیمت آجر نسوز نما

در ادامه بحث قیمت آجر نما نسوز باید بدانید که آجرهای نسوز از جنس خاک رس هستند. مواد طبیعی مانند آلومینا، کائولینیت و سیلیس می‌توانند ویژگی‌های نسوز یا توانایی مقاومت در برابر حرارت بالا را در خاک رس ایجاد کنند. هنگامی‌که یک خاک رس مقدار زیادی سیلیس، کائولینیت و آلومینا داشته باشد، به آن خاک رس نسوز گفته می‌شود. اولین آجرهای نسوزی که تشکیل شدند، از جنس خاک رس بودند که از زمین کنده شد و داخل کوره فشرده و پخته می‌شدند.

کارشناسان بعد از انجام آزمایشات بسیار متوجه شدند که افزودن مواد معدنی مختلف مانند آهن و کلسیم به این آجرها کیفیت آن‌ها را بهبود می‌بخشد و خواص آن‌ها را دو چندان می‌کند. امروزه آجرهای نسوز دارای یکسری مقیاس‌های درجه‌بندی خاص برای تعیین کاربردها و گ ویژگی‌ها هستند. خاک رس و موادی که در ترکیب آن‌ها به‌کاررفته باید به دمایی برسند که ذوب شوند. این دما، دمای پخت نامیده می‌شود. توده جامد در این دما با حرارت و فشار بسیار زیاد تا مایع شدن پیش می‌رود و ویژگی‌های نسوز شدن را کسب می‌کند.

تفاوت بین آجرهای نسوز و معمولی

آجرهای نسوز در واقع بلوک‌هایی از سرامیک‌های نسوز هستند که تفوات‌های زیادی با آجرهای معمولی دارند. زیرا این آجرها می‌توانند تا دمای ۱۸۰۰ درجه فارنهایت را نیز تحمل کنند. رنگ، ترکیب شیمیایی، شکل و رسانایی حرارتی این آجرها با آجرهای معمولی متفاوت است. 

رنگ و شکل

در ادامه بحث قیمت آجر نما نسوز باید بدانید که آجرهای نسوز به‌طور طبیعی سفید هستند. اما در طول مراحل تولید رنگ می‌شوند. اما رنگ آجرهای معمولی با توجه به نوع خاکی که برای ساخت آن‌ها استفاده می‌شود، متفاوت است.

هدایت حرارتی

رسانایی گرمایی آجرهای معمولی از آجرهای نسوز بسیار بیشتر است. آجرهای نسوز می‌توانند دماهای بسیار بالاتر را تحمل کنند زیرا اکسید آهن، سرامیک و دیگر موادی که برای ساخت آن‌ها استفاده می‌شوند، دما را جذب کرده و از انتقال آن جلوگیری می‌کنند.

توانایی تحمل دما

همون‌طور که گفتیم توانایی تحمل دماهای بالا در آجرهای نسوز به حدی است که از آن‌ها در ساخت شومینه، کوره‌ها و… استفاده می‌شود. این آجرها سنگین بوده و تخلخل کمی دارند. اما آجرهای معمولی متخلخل‌تر هستند و در دماهای ۱۲۰۰ درجه فارنهایت شروع به تجزیه شدن می‌کنند.

ترکیب‌بندی

ترکیب شیمیایی آجرهای نسوز شامل ۷۳ درصد سیلیس و ۲۳ درصد آلومینا است. دیگر مواد به‌کاررفته در ترکیب این آجرها نیز شامل تیتانیوم، اکسید آهن و دیگر اکسیدهای فلزی است. اما ترکیب شیمیایی اصلی آجرهای معمولی منیزیم، سیلیس، آلومینا، اکسید آهن و آهک هستند. 

استعلام لیست قیمت بهترین مدل های آجر نسوز نما

آشنایی با روش‌های تست کیفیت آجر نسوز نما

کیفیت آجرها و سنجش کیفیت آن‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا از آن‌ها به‌وفور در ساخت‌وسازهای ساختمانی استفاده می‌شود. برای اطمینان از کیفیت و پایداری این آجرها می‌توانید آزمایشاتی را که در ادامه ذکر می‌کنیم، انجام دهید:

تست عدم شکستگی و ترک آجرنما و قیمت آجر نما نسوز

در ادامه بحث قیمت آجر نما نسوز باید بگوییم که شما پیش‌خرید آجر نسوز نما باید حتما یک بسته از این آجرها را باز کنید. این کار با چشم غیرمسلح انجام‌پذیر است. ممکن است به دلیل بارگیری غیر اصولی آجر نما دچار شکستگی شود. به‌همین دلیل بهتر است به‌طور کامل آن‌ها را مشاهده کنید و حتما قبل‌از خرید نیز از فروشنده تضمین بگیرید که آجر شکسته‌شده تحویل شما ندهد.

تست اندازه و خمیدگی آجر نما ‌و قیمت آجر نما نسوز

بهتر است چند قطعه از آجرها را بردارید و ابعاد آن‌ها را اندازه بگیرید. طول و عرض و ارتفاع آن‌ها باید با یکدیگر برابر باشند. اگر هم‌اندازه بوده‌اند، می‌توانید نتیجه بگیرید که یک آجر باکیفیت انتخاب کرده‌اید. توجه داشته باشید که سطح آجر نیز باید صاف و بدون تاب باشد. ظاهر آجر نمای باکیفیت، مکعبی شکل بوده و بدون خم است. 

اگر آجری که انتخاب کرده‌اید دارای خمیدگی بود، می‌توانید نتیجه بگیرید که پخت آن درون کوره نامطلوب بوده و آجر کیفیت لازم را ندارد. همچنین دقت کنید که لبه آجر راست یا ۹۰ درجه باشد. همچنین لبه‌های آجر نما باید فاقد هر گونه لب پریدگی بوده و در یک زمینه یکدست و منظم وجود داشته باشند.

تست ضد شوره بودن آجر نما و قیمت آجر نما نسوز

همان‌طور که در بحث قیمت آجر نما نسوز گفتیم یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آجرهای نسوز ضد شوره بودن آن‌ها است. برای تست این ویژگی باید آن‌ها را داخل یک ظرف آب بگذارید و بعد از ۲۴ ساعت آن‌ها را بیرون آورید و فرصت دهید که کاملاً خشک شوند. اگر بعد از خشک شدن روی آن‌ها یک لایه سفید یا خاکستری ایجاد شد، می‌توان نتیجه گرفت که آجر کیفیت لازم را ندارد. توجه داشته باشید که این آجرها به‌طور معمول دارای مقدار شوره بسیار کمی هستند. اما اگر میزان شوره زدن این آجرها بیش‌ازحد باشد، نشانه نامرغوب بودن و بی‌کیفیت بودن آجر است.

تست رنگ آجر نما و قیمت آجر نسوز نما

برای تست این ویژگی بهتر است که یک آجر را از وسط بشکنید و داخل آن را به‌خوبی مشاهده کنید. رنگ داخل و خارج آجر نما باید یکی باشد. اگر چنین نباشد آجر شما کیفیت لازم را ندارد. همچنین رنگ باید یکنواخت بوده و هیچ‌گونه زائده‌ای بر روی آن وجود نداشته باشد.

تست توپر بودن آجر نسوز نما

در ادامه بحث قیمت آجر نما نسوز باید بگوییم که برای تست تو پر بودن بهتر است یک آجر را از وسط بشکنید و داخل آن را نگاه کنید. اگر داخل آن فضای خالی وجود داشت، می‌توان نتیجه گرفت که ساخت آجر در مرحله فشرده‌سازی به‌خوبی انجام نشده و به‌اصطلاح عامیانه آجر پوک است. 

این‌موضوع نشان‌دهنده بی‌کیفیت بودن آجر است و در فصول یخ‌بندان آجر ترک برمی‌دارد. شما همچنین می‌توانید دو آجر را به یکدیگر به کوبید. اگر صدای زنگ دار شنیدید، می‌توانید نتیجه بگیرید که آجر توپر است. اگر صدای بم دار شنیدید، می‌تواند نشان از پوک بودن و کیفیت پایین آجر باشد.

استعلام لیست قیمت آجر نسوز نما 

همان‌طور که گفتیم این آجرها  در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی ساخته می‌شوند و به دلیل کاربرد گسترده نیز برندهای مختلفی شروع به تولید آن‌ها کرده‌اند. قیمت نهایی این آجرها با توجه به طرح، رنگ، اندازه، شرکت تولید کننده، کیفیت،مواد اولیه به کار رفته در ساخت آن‌ها و… متفاوت است.

استعلام لیست قیمت آجر نسوز نما قبل از خرید محصول می تواند در انتخاب و طرح و رنگ شما نقش بسزایی داشته باشد. نما مارک آماده هر گونه راهنمایی و مشاوره به مشتریانی است که قصد استعلام لیست قیمت آجر نسوز نما را دارند.

پر فروش ترین انواع مختلف آجر نسوز نما

فروش عمده آجر نسوز درجه یک+مزایا

فروش عمده آجر نسوز درجه یک، یکی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی است که در صنعت ساختمان‌سازی واحدهای بزرگ و متوسط نیاز دارند. این نوع آجر، به دلیل مقاومت بالایی که در برابر حرارت دارد، برای ساخت ساختمان‌هایی که در معرض خطر حریق هستند، مناسب است.

برای افزایش محبوبیت در بازار و جذب مشتریان، فروشندگان آجر نسوز درجه یک، باید به مهارت‌های سئوی خوبی دست داشته باشند. برای این منظور، باید محتوای سایت فروشگاه آنلاین آجر نسوز، شامل کلمات کلیدی مناسب و بهینه شده باشد. این کلمات کلیدی می‌توانند شامل عباراتی مانند “آجر نسوز عمده”، “فروش آجر نسوز درجه یک” و “آجر نسوز مقاوم در برابر حرارت” باشند.

همچنین، باید در نحوه‌ی ارائه مطالب به مشتریان دقت شود. برای مثال، باید به مزایای استفاده از آجر نسوز درجه یک، مقایسه با سایر نوع آجرها، و نیز معرفی شرکت و محصولات با کیفیت، توجه کرد.

همچنین در این مطلب باید به نحوه‌ی خرید عمده آجر نسوز درجه یک و مشخصات فنی و فیزیکی آن، به طور کامل پرداخته شود.

 از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به مقاومت در برابر حرارت، ضد سایش، مقاوم در برابر خوردگی و همچنین دوام طولانی آن اشاره کرد.

فروش عمده آجر نسوز درجه یک به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای ساختمان‌هایی با عمر زیاد و پایداری بالا شناخته شده است.

 این نوع آجر به دلیل مقاومت بالای خود در برابر آتش، حرارت و رطوبت، بسیار مناسب برای استفاده در ساختمان‌هایی همچون انبارها، کارخانجات، بیمارستان‌ها و ساختمان‌هایی با ریسک بالای آتش سوزی است.

از مزایای استفاده از آجر نسوز، جلوگیری از گسترش حریق، حفاظت از ساختمان در برابر زلزله و همچنین مقاومت در برابر آب و رطوبت است. به همین دلیل، این نوع آجر به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای ساختمان‌هایی با عمر طولانی و پایداری بالا در نظر گرفته می‌شود.

در این راستا، برخی فروشگاه‌ها و شرکت‌ها به صورت عمده آجر نسوز درجه یک را به مشتریان ارائه می‌دهند. برای خرید این نوع آجر، باید به نکاتی همچون کیفیت، قیمت و شرایط فروش دقت کرد.

انتخاب یک فروشگاه معتبر و قابل اعتماد برای خرید آجر نسوز به عنوان یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید در نظر گرفته شود.

فروش عمده آجر نسوز درجه یک از موضوعات مهمی است که در صنعت ساختمان سازی بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد.

 آجر نسوز به دلیل خصوصیات فیزیکی و شیمیایی منحصر به فرد، بسیار مناسب برای ساختمان‌هایی با نیازهای خاصی است که باید در برابر حریق و آتش‌سوزی مقاوم باشند.

 این نوع آجر، به دلیل مقاومت بالا در برابر دمای بالا، رطوبت، فشار و تاثیرات جوی، از جمله بهترین آجرهای ساختمانی در ایران به شمار می‌رود.

برای فروش عمده آجر نسوز درجه یک، باید از کارخانه‌های معتبر و با سابقه خریداری کرد. این کارخانه‌ها، علاوه بر تولید آجر نسوز با کیفیت، باید مدیریت و کنترل کیفیت بسیار دقیقی بر روی تولیدات خود انجام دهند تا از کیفیت بالای محصولات خود اطمینان حاصل شود. همچنین، باید از تکنولوژی و تجهیزات مدرن برای تولید استفاده کنند تا بهبود کیفیت محصول و همچنین کاهش هزینه‌های تولید را تضمین کنند.

یکی از مزایای آجر نسوز، مقاومت بالای آن در برابر حرارت است.  آجر نسوز درجه یک می تواند در دماهای بالای ۱۰۰۰ درجه سانتیگراد مقاومت کند، به همین دلیل برای ساخت برخی از قطعات مهم مانند دیوارهای آتشبندی بسیار مناسب است.

یکی دیگر از مزایای آجر نسوز، مقاومت بالای آن در برابر سایش و خوردگی است، به علت ترکیب شیمیایی خاص آن، آجر نسوز درجه یک می تواند در برابر سایش و خوردگی مقاومت کند، این ویژگی باعث شده است که از آن در ساخت برخی از قطعات مهم مانند فرناسهای صنعتی استفاده شود.

همچنین، آجر نسوز، یکی از بهترین مواد عایق حرارتی است، که به علت ظرفیت بالای عایق حرارتی آن، آجر نسوز در ساخت قطعاتی مانند کوره های صنعتی و دیوارهای جداسازی در بین قسمت های گرم و سرد یک ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

در نهایت، آجر نسوز، قابلیت نگهداری حرارت را داراست.  به علت توانایی نگهداری حرارت، آجر نسوز برای استفاده در ساخت قطعاتی مانند اجاق گاز و فرهای صنعتی بسیار مناسب است.

استفاده از آجر نسوز در ساختمان ها، برای افزایش ایمنی و کاهش خطرات آتش سوزی بسیار مهم است. در واقع، آجر نسوز درجه یک، یک نوع آجر سرامیکی با مقاومت بسیار بالا در برابر حرارت است که از آن در بخش هایی از ساختمان ها استفاده می شود که ممکن است در معرض خطرات آتش سوزی قرار گیرند، مانند در کف و دیوارهای کانال ها، جایی که لوله های گاز و آب عبور می کنند و یا حتی در درب های فلزی و پنجره های ساخته شده از فلز.

با استفاده از آجر نسوز در ساختمان، می توان خطرات آتش سوزی را به شدت کاهش داد و ایمنی ساختمان را بهبود بخشید.

آجر نسوز درجه یک به دلیل مقاومت بالایی که دارد، در طول زمان همچنان ایمنی و قابل اعتماد است.

علاوه بر این، آجر نسوز درجه یک، مقاومت بالایی در برابر فشار، خوردگی، خوردگی الکتریکی و حتی اشعه UV دارد.

همچنین، این نوع آجر بسیار با دوام است و در برابر شرایط آب و هوایی نیز مقاومت خوبی دارد.

همچنین، استفاده از آجر نسوز در ساختمان ها، هزینه ساخت و نگهداری را نیز به شدت کاهش می دهد. به دلیل مقاومت بالایی که دارد، این نوع آجر نیاز به تعمیرات کمتری دارد و در نتیجه هزینه های نگهداری ساختمان را کاهش می دهد

مقاومت بالا در برابر سایش و خرابی:

به دلیل ماهیت سفت و سخت آجر نسوز، این آجرها بسیار مقاوم در برابر سایش و خرابی هستند و به همین دلیل در پروژه‌هایی که با تردیدی در این زمینه سروکار دارند بسیار مناسب هستند.

مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی:

آجرهای نسوز با توجه به ماهیت خاکی خود، در برابر شرایط آب و هوایی نیز بسیار مقاوم هستند و در پروژه‌هایی که با شرایط سخت آب و هوا سروکار دارند بسیار مناسب هستند.

صرفه جویی در هزینه ها:

خرید عمده آجر نسوز، از دیدگاه اقتصادی معادل با خرید درجه یک با کیفیت بالاست و همچنین می تواند در هزینه های پروژه بسیار صرفه جویی کند. با خرید بیشتر، فروشندگان ممکن است تخفیف های قابل توجهی ارائه دهند که باعث صرفه جویی در هزینه های پروژه شما می شود.

کیفیت بالاتر:

آجر نسوز درجه یک یکی از بهترین گزینه ها برای ساخت و ساز است، زیرا این نوع آجر با دوام و مقاومت بیشتری در برابر آتش، آب و هوا دارد. بنابراین، با خرید عمده آجر نسوز درجه یک، مطمئن شوید که بهترین کیفیت را با هژینه مناسبی دریافت می کنید.

تأمین بیشتر مواد ساختمانی:

خرید عمده آجر نسوز درجه یک به شما این امکان را می دهد که تأمین بیشتری از مواد ساختمانی را به صورت یکجا انجام دهید.

 این کار باعث می شود تا پروژه شما بیشتر در دسترس باشد و هیچ نیازی به توقف کار نیست.

بهترین و پرفروش ترین انواع آجر نسوز با بالاترین کیفیت کدام است؟
بهترین و پرفروش ترین انواع آجر نسوز با بالاترین کیفیت کدام است؟

بهترین، پرفروش ترین و با کیفیت ترین انواع آجر نسوز نما

در این قسمت به معرفی ویژگی های انواع طرح و مدل های مختلف آجر نسوز نما با بالاترین کیفیت می پردازیم و شما را برای انتخاب بهترین آجر نسوز نما راهنمایی می کنیم.

البته پر فروش ترین انواع آجر نسوز نما را نیز معرفی خواهیم کرد . اما قبل از آن لازم است تا ویژگی یک آجر نسوز مرغوب برای نما کردن را بشناسید.

۱. عدم وجود ترک و شکسنگی بر روی سطح آجر نسوز نما

۲. عدم ریزشی بودن سطح و لبه های آجر نسوز نما

۳. لب پر نبودن پلاک آجر نسوز نما

۴. جذب آب استاندارد ۱۵ الی ۲۰ درصد آجر نسوز نما

۵. اندازه های یکدست و بدون تاب بودن هر قطعه آجر نسوز نما

۶.تست مقاومت دما و حرارت پذیری ۱۲۰۰ الی ۱۴۰۰ درجه آجر نسوز نما

۷.رنگ داخلی و سطح یکدست آجر نسوز نما

پر فروشترین آجر نسوز نما به ترتیب شامل موارد زیر است. آجر نسوز دارای انواع مختلفی است که کیفیت هر کدام با دیگری متفاوت است. انواع آجرهای نسوز نما بر اساس نوع خاک عبارتند از:

  •  طرح انگلیسی
  •  شاموتی
  •  مشکی
  •  سفید
  • انواع آجرهای نسوز کوره، باربیکیو ،تنور و کف

در صورتی که مابل به خرید آجر نسوز نما هستید پیشنهاد می کنیم برای استعلام لیست قیمت آجر نسوز نما با مشاوران نما مارک در تماس باسید. قبل از اینکه اقدام استعلام لیست قیمت آجر نسوز نما نمائید حتما طرح و رنگ خود را به یاد داشته باشید.

جمع بندی مقاله استعلام لیست قیمت آجر نسوز نما

آجر نسوز یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی است که دارای تنوع و رنگ‌های مختلفی است. این آجر طیف کاربرد وسیعی داشته و به خاطر دوام و مقاومت بالای خود در نمای ساختمانی تمام نقاط ایران کاربرد دارد. قیمت آجر نما نسوز نیز بسته به عوامل مختلفی مانند برند تولید کننده، جنس مواد اولیه به کار رفته، نوسانات بازار ارز، کیفیت نهایی، دمای پخت و… متفاوت است.

سوالات متداول آجر نسوز نما

قیمت هر متر مربع آجر نسوز نما چقدر است؟

آجر نسوز نما دارای تنوع در طرح و رنگ و اندازه است. به همین دلیل قیمت آجر نسوز نما یکسان نیست و بهای مختلفی دارند.

آجر نسوز نما در بازه قیمتی 135,000 هزار تومان الی 323,000 هزار تومان به فروش می‌رسد. البته با توجه به نوسانات قیمتی بهتر است قبل از خرید ابتدا قیمت آجر نسوز نما را استعلام بگیرید.

آیا هزینه ارسال بار آجر نسوز نما به عهده مشتری می باشد؟

ارسال بار بر عهده مجموعه نما مارک است ولی هزینه ارسال بار بر عهده مشتری محترم می باشد.

 

Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش