اصفهان، خیابان لاله، خیابان قدس

خرید انواع سنگ های ساختمانی فوق العاده لوکس با قیمت باور نکردنی

خرید انواع سنگ های ساختمانی فوق العاده لوکس با قیمت باور نکردنی در سال ۲۰۲۲

  • سنگ مرمریت
  • سنگ گرانیت
  • سنگ تراورتن
  • سنگ ترامیت

عوامل تاثیر گذار در قیمت انواع سنگ ساختمان :

با توجه به قیمت سنگ که متغیر بوده و بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می گردد . در بازار فروش انواع سنگ می توان عوامل زیر را در تهیه لیست قیمت صنایع سنگ اصفهان موثر دانست :

  1. نوع و سورت سنگ
  2. رنگ سنگ
  3. ابعاد و ضخامت سنگ
  4. کیفیت فرآوری و برش سنگ

نقش نوع و سورت در تعیین قیمت سنگ اصفهان :

معمولا هر یک از دسته های سنگ های تراورتن ، گرانیت ، مرمریت ، ترامیت و مرمر در سورت های بالا و ممتاز خود بیشترین قیمت را دارند . اما به طور کلی می توان سنگ های مرمر را در دسته ی گران ترین سنگ های ساختمانی دانست . البته قیمت سنگ در استان های مختلف با توجه به شرایط بازار آن شهر مشخص می گردد .

نقش رنگ انواع سنگ ها در قیمت گذاری سنگ اصفهان :

رنگ سنگ یکی از عوامل مهم و کلیدی موثر در قیمت سنگ است . در برخی از بخش های ساختمان رنگ های تیره کاربرد های بیشتری دارد . از این رو برخی از سنگ ها در رنگ های تیره تر که متمایل به مشکی هستند قیمت بالاتری دارند . اما در مقابل در برخی از بخش های ساختمان همچون نما ، سنگ های روشن طرفداران بیشتری دارد . از این رو قیمت سنگ نما در رنگ های روشن بالا تر است .

رنگ سنگ به عنوان یکی از جذاب ترین عوامل در چشم هر بیننده ای خودنمایی می کند . در حال حاضر بیشترین تاثیرگذاری در قیمت سنگ های ساختمانی را جذابیت رنگ و جلوه آن در اجرای تمام شده نمای سنگی دارد . نما مارک با ارائه جذاب ترین رنگ ها در کنار کیفیت نقش مهمی در تامین نیاز بازار سنگ ایران ایفا می کند . مجموعه ما در حاضر با دارا بودن پرسنلی مجرب بخش بزرگی از بازار سنگ در اصفهان را در اختیار خود دارد .

نقش ابعاد و ضخامت در قیمت سنگ اصفهان :

به طور کلی هر اندازه برش های سنگ در ابعاد بزرگ تری باشد ، قیمت سنگ هم بالاتر است . ابعاد بزرگ سنگ که اصطلاحا اسلب می گویند قیمت بالاتری نسبت به تایل ها و سایر ابعاد سنگ دارد . اصفهان دارای منطقه صنعتی تخصصی برای تولید و فروش سنگ در برش های مختلف بوده که از این حیث در کشور دارای رتبه بسیار بالایی می باشد . تولیدات سنگ اصفهان علاوه بر تامین نیاز بازارهای داخلی به کشورهای اروپائی و همسایه صادر می گردد . صادرات سنگ اصفهان نیز از دیگر برگ های زرین ثبت شده در کارنامه فروشگاه نما مارک می باشد .

نقش کیفیت فراوری و برش در قیمت سنگ اصفهان :

سنگ های ساختمانی قبل از استفاده در ساختمان باید برش خورده و فرآوری شوند . به طور کلی سختی و نرمی سنگ ، ابزارآلات مورد استفاده در فرآوری سنگ و مواد به کار برده در سطح و پشت سنگ مانند رزین ، توری و اپوکسی تاثیر بسزایی در قیمت تمام شده سنگ دارند . برای مثال سنگ گرانیت به دلیل سختی بالا ، سخت تر برش می خورد و همین امر باعث بالا رفتن قیمت سنگ می شود .

نکات مهم در هنگام خرید انواع سنگ های ساختمانی اصفهان :

قبل از اینکه اقدام به خرید انواع سنگ نمائید به این موارد دقت کنید :

  • توجه به جنس و نوع سنگ و ضخامت استاندارد بر اساس کاربری
  • توجه به کیفیت برش ، گونیا بودن ، عدم وجود ترک و لب پر نبودن سنگ
  • توجه به همگونی سنگ ها هنگام بارگیری و تخلیه
  • توجه به کیفیت رزین اپوکسی
  • توجه به کیفیت ابزار لبه ها در صورت وجود

در صورتی که قصد خرید انواع سنگ های ساختمانی با کیفیت بسیار عالی و قیمتی پائین تر از بازار را دارید حتما با ما در ارتباط باشید تا بهترین پیشنهاد را به شما ارائه نمائیم

خرید اینترنتی انواع سنگ ساختمانی تراورتن ، مرمریت ، مرمر ،سنگ گرانیت در کاربری های نما -کف - دیوار - پله و مصنوعات سنگی در ساختمان
خرید اینترنتی انواع سنگ ساختمانی تراورتن ، مرمریت ، مرمر ،سنگ گرانیت در کاربری های نما -کف – دیوار – پله و مصنوعات سنگی در ساختمان

 


 

طبقه بندی انواع سنگ ساختمانی 

طبقه بندی انواع رایج سنگ های ساختمانی بر اساس نوع سنگ را می توان در انواع سنگ تراورتن ، مرمریت ، گرانیت ، سنگ های رسوبی و سنگ های مصنوعی دانست . شرایط محیطی و آب‌ و هوایی منطقه ، هزینه و بودجه مورد نظر ، نوع معماری ساختمان و در نهایت سلیقه افراد از جمله عوامل مهم در انتخاب سنگ نما است . زیبایی و تنوع در بافت و ساختار سنگ‌ها ، سطح صیقلی و براق سنگ‌ها ، ایجاد نمایی یک دست و جذاب (متناسب با نوع معماری) ،رنگ‌بندی متنوع سنگ‌ها و درنهایت طبیعی بودن سنگ‌ها از مزایای آن می باشد .

قیمت انواع سنگ :

قیمت انواع سنگ های ساختمانی با توجه به کیفیت و نوع آن تعیین می‌شود در واقع در بررسی قیمت سنگ ارزان و گران بودن آن مفهوم زیادی نداشته و تفاوت قیمت دلیل تفاوت در کیفیت و نوع سنگ است برای مثال سنگ نما تراورتن قیمتی متفاوت از سنگ گرانیت دارد، همچنین به طور کلی مرحله استخراج سنگ تنوع در ساختار و کیفیت سنگین‌تر تعیین قیمت آن موثر است.

سنگ ها از مواد سخت و مقاوم با تنوع رنگ و جنس بسیار بالا هستند، که از قدیم به عنوان یکی از پر کاربردترین مصالح ساختمانی مورد استفاده بوده اند این ماده علاوه بر این که نقش مهمی در مقاوم سازی ساختمان ایفا می کند به عنوان عنصری تزئینی برای زیباتر کردن بناهای مختلف کاربرد دارند.
سنگها قابلیت‌های ویژه‌ای دارند که آنها را از سایر مصالح ساختمانی متمایز می‌کند، دوام و مقاومت بسیار بالا ،جلا پذیری مطلوب، مقاومت سایشی و ضربه‌ای بالا قابلیت قابلیت برش و صیقل خوردن قابلیت شستشو و ثبات رنگ مقاومت در برابر حرارت و رطوبت مقاومت خمشی غیر قابل نفوذ بودن مقاومت در برابر تغییرات جوی، پایداری در برابر مواد اسیدی و قلیایی و غیره می باشند .

انواع سنگ ساختمانی کدام اند؟

سنگ گرانیت، سنگ آهک، سنگ کوارتزیت، سنگ مرمر، سنگ مرمریت، سنگ تراورتن، سنگ گیوتین و سنگ بادبر یا سنگ مالون، انواع سنگ ساختمانی محسوب می شوند و سنگ دهبید، سنگ عباس آباد و سنگ حاجی آباد پرکاربردترین سنگ های ساختمانی در ایران می باشند.

کلام پایانی :

همانطور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید سنگ ها دسته بندی بسیار متمایزی دارد سنگ مرمر، و مرمریت، گرانیت، ماسه سنگ و در خانه ها،خواص دیگر برای مصارف ساختمان سازی راهی بازار شده است . سنگ یکی از پرکاربردترین و رایج ترین مصالح ساختمانی است که از گذشته تا امروز مورد استفاده قرار گرفته است. سنگ ها دارای قابلیت های منحصر بفردی هستند. دوام و مقاومت بسیار بالا، جلاپذیری مطلوب، مقاومت سایشی و ضربه ای بالا، قابلیت برش و صیقل خوردن، قابلیت شستشو، ثبات رنگ، مقاومت در برابر حرارت و رطوبت، مقاومت کششی و خمشی مناسب، غیر قابل نفوذ بودن، مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی، سختی و مقاومت فشاری بالا و پایداری در برابر مواد اسیدی و قلیایی از ویژگی های مهم انواع سنگ ساختمانی محسوب می شوند.

Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش