اصفهان، خیابان لاله، خیابان قدس

تولید و فروش آجر نسوزانگلیسی ارزان قیمت

تولید و فروش آجر نسوزانگلیسی ارزان قیمت

تولید و فروش آجر نسوزانگلیسی ارزان قیمت و با کیفیت، یک نوع آجر با ویژگی های خاص می باشد که بسیار سبک و نرم و متخلخل است و قابلیت تحمل و نگهداری حرارت و دمای بسیار بالا را دارد به همین دلیل نیز در مصرف انرژی های طبیعی صرفه جویی بسیار فراوانی می کند و احتمال هدر رفتن آن را بسیار کاهش می دهد.  داشتن این مشخصات  و ویژگی‌ها باعث محبوبیت و همچنین فروش بسیاراین آجرها در بازارها شده است و مراکز عمده فروشی آجر با کیفیت نسوز روزانه با عرضه عمده آن در بازار ها نیاز متقاضیان را تامین می کنند.

انواع آجر نما نسوز

 

تولید و فروش آجر نسوزانگلیسی ارزان قیمت | نما مارک

بسیاری از مراکز تولید و فروش آجر نسوزانگلیسی ارزان قیمت به کیفیت محصول خود اهمیت چندانی نمی دهند . اگر به دنبال کیفیت در خرید آجر نسوز هستید . نما مارک می تواند نیازهای شما را تامین کند . تمام محصولات آجر نما نسوز انگلیسی ما در بهترین آزمایشگاه های مدرن و مجهز تست شده اند . پس با خیال راحت محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید و در اسرع وقت تحویل بگیرید .

چند نمونه از آجر نسوز انگلیسی

آجر نسوز مرغوب انگلیسی دارای انواع گونه های مختلف می باشد که در کارخانه های تولیدی توسط دستگاه های خاصی در سایز و ابعاد مختلفی تهیه و تولید می‌شود و هر کدام از آنها دارای کارایی ها و مصارف خاص و منحصر به فرد خود هستند که اکنون چند نمونه از این آجرها را نام می بریم.

  1. آجر قلیایی، یکی از نمونه های آجر صنعتی می باشد که در ترکیبات اولیه آن منیزیت، به میزان قابل توجهی وجود دارد که خاصیت قلیایی و و غیر اکسیدی آن را نشان می‌دهد که در برابر ساییدگی و فرسایش و همچنین دما و حرارت بالا استحکام و مقاومت بالا و خوبی برخوردار می باشد این نوع آجر قلیایی قابلیت استفاده در صنایع مختلف فولادی و ذوب آهن را دارا است.
  2. آجر نسوز انگلیسی، یک نمونه دیگر از آجر نسوز می‌باشد که از جمله پرمصرف ترین و پرفروشترین این گونه می باشد که دلیل آن نیز هدایت و انبساط حرارتی پایین آن نسبت به آجرهای دیگر می باشد و همچنین داشتن قیمت و کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه باعث شده است که در صنایع مختلف از این آجر استفاده فراوان شود.
  3. آجر نسوز ، همانطور که از نامش پیداست،از سنگ های کاملاً نسوز  تولید و ساخته می‌شود که میزان قابل توجهی از آن را خاک نسوز تشکیل داده است. این گونه خاص از آجر نسوز از جمله دیرگداز ها به شمار می‌رود که قابلیت تحمل دمای ۲۰۰۰ درجه سانتیگراد را دارد و در صنایع مانند تولید سیمان از آن استفاده می شود و البته که در برابر گرد و غبار و دوده ها نیز عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می دهند.فروش آجر نسوز نیک تهران - آجر نسوز

چند مورد از ویژگی های منحصر به فرد آجر نسوز

آجر صنعتی نسوز تفاوت بسیار شایانی با آجرهای معمولی دارد و در صنایع بسیار فراوانی قابلیت استفاده را دارا می باشد. دلایل محبوبیت این نوع آجر نسوز وجود شاخصه ها و ویژگی های منحصر به فرد آن می‌باشد که در ادامه به چند مورد از آن ویژگی ها اشاره خواهیم کرد.

  • ویژگی فیزیکی: یکی از مهمترین ویژگی های منحصر به فردی که آجر صنعتی نسوز دارا می باشد شاخص فیزیکی آنها است در واقع داشتن تراکم بالا و تخلخل، مقاومت بسیار فراوان در برابر فرسایش و ضرب‌دیدگی از جمله ویژگی های فیزیکی این نوع محصول می باشد که باعث محبوبیت و همچنین فروش بسیار فراوان آن در بازارهای فروش گردیده است.
  • ویژگی مکانیکی: دومین ویژگی خاص و ویژه این محصول استحکام و مقاومت فراوان آن در برابر فشار و ضربه های شدید و قدرت تحمل بسیار بالا در برابر و حرارت فراوان و داشتن خاصیت کشسانی می باشد. به همین دلایل نیز از این آجر در صنایع کوره پزی و ساخت بناهای استاندارد استفاده می شود.
  • ویژگی شیمیایی: داشتن ترکیبی یکنواخت و واکنش یک اندازه مواد مختلف در آجرهای صنعتی مقاومت فراوان در برابر مواد اسیدی و قلیایی شیمیایی، کربن مونوکسید و هیدروژن، از جمله ویژگی های شیمیایی آجر صنعتی می باشد که باعث محبوبیت فراوان آن در بین عموم مردم شده است.کارخانه تولید آجر نسوز - مرکزفروش آجر نسوز

کاربردها و موارد استفاده آجر نسوز انگلیسی

استقبال و استفاده فراوان از آجر نسوز در سال های اخیر آن را جز مصالح  بسیار محبوب و ضروری در بین عموم مردم تبدیل کرده است و در صنایع مختلف تولید فولاد و ذوب آهن و مس از این آجرها استفاده فراوانی می گردد.

اگر برای شما جالب است که با کاربرد و موارد استفاده آجر نسوز انگلیسی در صنایع مختلف را در ادامه مطلب همراهی نمایید.آجرهای مرغوب و درجه یک در کارخانه های تولیدی آن در شکل ها و سایزهای مختلفی تولید می شوند که عموما به دو دسته آجر نسوز با شکل مشخص و آجر نسوز بدون شکل تهیه و تولید می گردند. هرکدام از این آجر ها مشخصه و ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود را دارند و برای مصارف خاصی کارایی دارند و به همین دلیل افراد در هنگام تهیه این محصول باید با گرفتن مشاوره مناسب از فروشندگان آجر متناسب با نیاز خود را خریداری کنند.

  • یکی از موارد استفاده و کاربردهای بسیار مهم و ضروری که این نوع آجر صنعتی در صنایع تولیدی مختلف دارا می باشد و میزان استاندارد بودن آن را دو چندان کرده است استفاده از آن برای پوشش داخلی کوره های ذوب و دودکش ها می باشد. این آجر مقاومت حرارتی فراوان دارد و یک گزینه مناسب برای کوره های پخت صنایع فولادی و ذوب آهن و آلومینیوم می باشد.
  • از دیگر موارد استفاده این آجرها ساخت و تولید بناها و ساختمان های بسیار مقاوم در برابر آتش سوزی و زلزله و حوادث طبیعی می باشد.‌در واقع مهندسین و معماران ساختمان با استفاده از آجرهای نسوز مرغوب پایه و اساس بناها را کاملا مقاوم و استاندارد می‌کنند و مقاومت آن را در برابر انواع لایه مختلف طبیعی دوچندان می‌کنند.
  • یک نمونه دیگر است موارد استفاده و کاربردی که می‌توانیم برای آجرهای نسوز به آن اشاره نماییم استفاده آن برای نمای ساختمانی می باشد. صنایعی که از کوره استفاده می‌کنند  از آجر های استاندارد نسوز استفاده می‌کنند تا حرارت را در خود نگهداری کنند و کارایی کوره را دوچندان نمایند.مراحل تولید آجر

تولیدکننده عمده آجر نسوز با‌کیفیت

تولید کننده عمده آجر نسوز با کیفیت با استفاده از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه و انواع مختلف آجر نسوز انگلیسی را در سایز ابعاد شکل و حجم های مختلف توسط دستگاه های پیشرفته و خاص تولید می کند که کاملاً کیفیت مناسبی دارند و هیچ گونه ضرب دیدگی و ترک خوردگی و یا برجستگی ندارند. این تولیدکنندگان عمده روزانه میزان بسیاری از این آجرها را تولید و آماده عرضه و بازی آنها در بازارها می کنند.

توزیع کنندگان و عرضه کنندگان این محصول نیز برای این که نیاز مشتریان خود را به صورت روزانه تامین کند بهترین و با کیفیت ترین اجرا از تولیدکنندگان خریداری و به دست مشتریان خود می رسانند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش