اصفهان، خیابان لاله، خیابان قدس

بهترین قیمت خرید مدل های مختلف کاشی سنتی

کاشی سنتی درمدلهای مختلف+بهترین قیمت خرید

خرید مدل های مختلف کاشی سنتی با قیمت مناسب همیشه از بازار گرمی برخوردار می باشد چون مشتریان می توانند با قیمت ارزان تری از بازار محصول را تهیه کنند. کاشی های سنتی را به دلیل زیبایی و تنوع بالایی که دارند برای هر گونه کاشی کاری مانند کاشی آشپزخانه، سرویس بهداشتی، پاسیو و… می توان استفاده کرد، همچنین این کاشی ها را برای بناهای مذهبی و امارت های خاص مانند مساجد، آرامگاه ها، زیارتگاه ها و… می توان استفاده کرد.

 

 

فروش انواع کاشی سنتی آشپزخانه با تخفیف ویژه
فروش انواع کاشی سنتی آشپزخانه با تخفیف ویژه

 

انواع کاشی سنتی آشپزخانه با تخفیف

کاشی سنتی آشپزخانه در طرحها و نقوش سنتی ایرانی اسلامی تولید می‌شود که توانسته طرفداران خاصی پیدا کند و رنگ های زیبای این کاشی ها باعث شده دلبری خاصی را تقدیم دکوراسیون آشپزخانه کند.

کاشی سنتی از لحاظ تاریخی پنجمین شیوه اساسی و بنیادی در تزیینات ساختمان های لاکچری و ساختمان های عادی می باشد. استفاده از این شیوه در معماری اسلامی بسیار رایج است و طرح های جالب جلو رشد و کشف تزیینات خشتی و گچی را گرفته و خوشبختانه همه علاقه مند به تزیینات با کاشی سنتی شده اند.

مشخصات کاشی گلدار برای آشپزخانه

استفاده از کاشی گلدار در آشپزخانه ها ی ایرانی قدمت زیادی دارد اما به کارگیری طرح های جدید و نوین و تناسب سازی با کابینت های آشپزخانه تاثیر بسزایی در زیبایی آشپزخانه شما می گذارد مدل های کاشی گلدار بردونوع هستند، نوع اول به صورت کلاسیک هر قطعه از کاشی زمینه گلدار جدا دارد، اما نوع دوم قطعات کاشی به صورت پازل یک طرح گلدار ویک طرح ساده را به نمایش در می آورند، استفاده از این نوع کاشی ها بیشتر در فضای روبروی آشپزخانه یعنی پشت اجاق گاز و بین کابینت ها است و باعث میشود زیبایی آشپزخانه ها دو چندان شود.

یکی از مهمترین فضاهای داخلی ساختمان قطعاً آشپزخانه است چرا که هم در معرض دید قرار دارد و هم پرکاربرد در بین فضای ساختمان می باشد از این رو طراحی کابینت و کاشی بین کابینت از اهمیت بالایی برخوردار است شاید برای شما انتخاب مدل های مختلف کاشی سنتی آشپزخانه مناسب برای بین کابینت سخت باشد و این سوال برای شما به وجود بیاید که چه طرح هایی برای بین کابینت مناسب تر است.

در کل آیا کاشی بین کابینتی کاشی سنتی آشپزخانه در بازار به صورت تخصصی موجود میباشد یا خیر لازم است بدانید ابعاد استاندارد این نوع کاشی های سنتی 20*20میباشد،که وقتی درکنارهم قرارمی گیرد جلوه خاصی بوجود می آید،قیمت کاشی سنتی بین کابینتی معمولاً بر اساس متراژ مشخص می شود،مجموعه نمامارک درطول سالها فعالیت خود توانسته با طرح های مختلف درابعاد گوناگون سبد کاشی آشپزخانه خودرا تکمیل نماید تا گزینه های متعددی برای شما عزیزان فراهم آورد.

 

زرنگار ایران بازار فروش کاشی سنتی
زرنگار ایران بازار فروش کاشی سنتی

 

مدلهای مختلف کاشی سنتی

مدل های مختلف کاشی سنتی در طرح ابعاد و اندازه و شکل های مختلف ساخته می‌شود و در شهرهایی چون اصفهان و یزد بیش از دیگر شهرها می توانید زیباترین و اصیل ترین انواع کاشی سنتی را پیدا نمایید.

یکی از انواع مدل های مختلف کاشی سنتی نوع دست ساز آن میباشد که زمان زیادی صرف تهیه آن می شود و سختی کار نیز دوچندان است از این جهت قیمت بیشتری دارد، برخی کاشی های سنتی ساده و برخی گلدار است نوع دیگر کاشی های سنتی فیروزه ای و آبی رنگ است که زیبایی بیشتری دارد،وسنتی بودن کاشی را بیشترنمایان می کند.

کاشی ها انواع دیگری نیز دارند که با توجه به جنس و طرح های آن نام گذاری می شوند مانند کاشی معرق، مشبک، هفت رنگ و غیره کاشی ها در مدل های متنوع کوچک و بزرگ و گلدار و ساده در بازار موجود می باشند، و برای این که زیبایی آن در ساختمان بیشتر جلوه کند بهتر است با توجه به اینکه کاشی برای کدام قسمت ساختمان به کار میرود انتخاب شود.

قیمت مدل های مختلف کاشی سنتی

نما مارک یکی از برترین تامین کننده انواع کاشی سنتی در اصفهان بوده، با خرید مستقیم محصول از این مجموعه در هزینه های خود صرفه جویی کنید. عوامل موثر بر قیمت کاشی سنتی را ذکر کردیم و می دانیم که کلیه این موارد تاثیر مستقیم بر قیمت ها میگذارند قیمت مدل های مختلف کاشی سنتی از طریق این سایت و فروشگاه های آنلاین، در قالب لیست هایی به دست مصرف کنندگان می رسد.

 

بهترین قیمت خرید مدل های مختلف کاشی سنتی
بهترین قیمت خرید مدل های مختلف کاشی سنتی

 

بازار فروش کاشی سنتی

امروزه استفاده از کالای سنتی به دلیل زیبایی و جذابیت خاص رواج یافته است. و طرفداران زیادی را دارد، استفاده از کاشی سنتی نیز به دلیل نشان دادن فرهنگ اصیل ایرانی و عوامل دیگر پر استفاده است در ساخت و ساز وتعمیر اماکن مثل مساجد و مکان های تاریخی و حتی ساخت بسیاری از خانه‌های مسکونی کاشی سنتی بسیار پرکاربرد است. از این رو بازار مدل های مختلف کاشی سنتی برای خرید و فروش رونق خوبی دارد. بازار فروش کاشی سنتی بسته به تولید کننده و برند های مختلف که صاحب نام باشند.

یا نباشند زیاد و کم می شود هرچه کیفیت کاشی سنتی مرغوب تر و بادوام تر باشد، و همچنین طرح‌های آن زیبا تر باشد و جلوه بیشتری داشته باشد و خلاقیت در آن به کار رفته باشد، قیمت کاشی سنتی را کاهش و یا افزایش می دهد، و به دنبال آن بازار فروش را بالا و پایین می کند. هرچه تبلیغات و آگهی رسانی تولید کننده و فروشندگان درباره کاشی سنتی بیشتر باشد، خریداران زیادی را جذب می کند و بازار فروش کاشی سنتی رونق خوبی دارد، همچنین به روش اطلاع رسانی و تبلیغات بر بازار فروش اثر می گذارد، و امروزه تبلیغات در فضای مجازی می‌تواند به فروش بیشتر و رونق گرفتن بازار فروش کمک شایانی بنماید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش